lördag 8 februari 2014

Valparna 1 vecka

Idag är Adas och Ruffs valpar 1 vecka och alla fem har ökat bra i vikt. När valparna firar sina veckofödelsedagar brukar vi alltid ha fotostudio. Idag skulle min vän Helena komma och hjälpa mig med det, men hon fick förhinder och kommer imorgon istället. Då ska vi ta lite fina bilder på gänget :) MEN det är tur jag har underbara söner som ställer upp som fotografer ibland och hjälpte mig med att i ta lite huvudbilder på småtrollen. Här är dagens bilder!

Tik 1 272 g

Tik 2 340 g
Tik 3 294 g
Tik 4 290 g
Edison 298 g
Som ni ser har hanen fått sitt arbetsnamn och kallas nu Edison. Vi hade även bestämt hans stamtavlenamn, men ett tu tre fick vi en sådant roligt förslag på stamtavlenamn att vi funderar på ändra oss - nåja det får tiden utvisa :) När det gäller tjejerna arbetsnamn och stamtavlenamn så presenteras dessa inom kort :)

Tusen tack Christoffer och Jonathan för dagens hjälp med fotograferingen - Det är guld värt!

Det är två tikar som är otingade! Vid intresse hör av er till mig Camilla

/Camilla i valplådan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar