lördag 20 december 2014

Året som gått

Om jag summerar utställningsåret så blev det kanske inte som jag tänkt mig, men trots det har vi haft så roligt med goda vänner både i och kring ringen. Hade förhoppningar om att vår underbara Behave´s Kiss Me Kate "Ada" skulle få sitt sista cert och bli champion - det blev inte som vi tänkt, utan vi tar nya tag nästa år igen! Kennels förste uppfödde tik, Norrtussarnas Bea Trix The Beauty - Bea, som i sommar varit i värsta urfällningsperioden har trots det lyckats få lite framgångar. Bea har på några utställningar lyckats ta både två svenska Cert, ett finskt och ett finskt Cacib ......OCH tre dagar efter sin 2årsdag blev både Svensk och finsk utställningschampion.

Givetvis är vi så stolta över våra svarta juveler och jag blir så lycklig när jag ser dem med sina glada spänstiga rörelser och underbara ögon som får vem som helst att drunkna.


Norrtussarnas Bea Trix The Beauty "Bea"


Behave´s Kiss Me Kate - Ada

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar