fredag 7 augusti 2015

Nya produkter

Idag har vi haft en riktigt baddag här i Gammelstad. En av dem som fått sig ett riktigt bad är Esme och hon var först ut med att testa lite nya produkter jag beställt och som många i norge använder på sina havanaiser. Jag älskar att testa nya shampon och balasm på mina tussar och den här gången blev jag riktigt nöjd med den mjukhet produkterna gav. Jag har testat åtskilliga produkter och oftast återgått till välbeprövade produkter som jag är nöjd med......Det känns dock lite annorlunda med den här än de andra.....men jag brukar först riktigt "gilla" eller "ogilla" dem efter några dagar eftersom att jag vill se hur pälsen står sig i längden med det aktuella shampot och balsamet. Så vi ropar inte stort GILLA än....men Gilla det gör vi för pälsen känns underbar idag :)

Esme nybadad och grann:

Esme 18 månader

Norrtussarna Extrem Empressa "Esme" först ut med att testa nyprodukterna :)
/Ha det gott
Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar