söndag 27 november 2016

Inoff med lilla Fina

A proud mom <3 Vår Zodiaka´la Star´s Upnorth Beauty "Fina" BIS 1 -valp2 idag på Golden Retriverklubbens inofficiella hundutställning i Boden. Jag är så glad över att Fina var en glad, pigg och allert liten valp och jag är så glad över domarens, Lena Sundqvist, lovord över vår fina tjeja <3 Både jag och Fina hade störtkul :) ...känns som att det lossnade lite idag :) Finas kritik: "Väldigt vacker helhet. Trevligt huvud och uttryck. Välplacerad elegant hals. Stark rygg. Bra vinklar fram, utmärkta vinklar bak. Välkroppad för sin ålder. Utmärkt benstomme. Rör sig allert och piggt med utmärkt steglängd. Fantastisk päls. Trevligt temperament. Visas utmärkt" En trevlig dag med fina havvisvänner och tusen tack för bilderna på min tjeja Josefina och Fredrik 




Fina och jag
Önskar er alla en fin första advent 
/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar