söndag 21 april 2013

Barnvakt :)

I dag har vi varit barnvakt, eller egentligen valpisvakt, till finaste Norrtussarnas Brave Booster - Elvis. Han har ett underbart temperament, så lik sin mor Ada. Tillgiven, lyhörd, trygg och lekfull - precis som jag vill att de ska vara :) Han har en bedårande blick som får hjärtat att stanna. Barnvakt - eller valpisvakt är vi gärna fler gånger - Tack Malin och Christoffer för att han och ni är ett del av vårt liv!

Den här killen kommer testa på lite vänstervarv tillsammans med sin matte Malin i sommar och DET ska blir så kul att se dem tillsammans. Hoppas såklart han även ska falla domaren i smaken. Testade ta några vänstervarv men honom här hemma och hans var väldigt lyhörd och fattade precis vad vi hölll på med. Hans rörelser var flytande.....han liksom flöt fram - UNDERBART att se :) Ska bli kul att följas åt i sommar!

Givetvis tog vi fram kameran och fota lite.....


Finaste Elvis med sin underbara blick

Elvis och Bea luktar in varandra!
Elvis poserar...och Bea....ja tittar inte i kameran i alla fall ;)
Bea
En lövig mor Ada med sina blöta valpisar Bea och Elvis
Elvis kissar in ena sidan av trädet.......
....och så kissar han in den andra sidan!
Jag och Elvis
Elvis kollar in vad grannarna gör......
Sockergubben.....
Dagen avslutade jag med att åka till Helena och Ulf på Facklans kennel och snusa på deras underbara valpisar.....blev kär i en av tjejerna i ena kullen....nåja jag blev nog kär i alla, men det var en som fångade mig direkt jag kom in i rummet.....Sedan har hon ett yrväder därhemma som heter Maja och HON gillar vi :)

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar