lördag 18 juli 2015

Vår underbara Bea BIM på Kemi Internationella

En underbar dag i vänstervarvets tecken, Jag och två av våra svarta juveler tog vårt pick och pack och åkte tillsammans med våra bästaste vänner Annika och Ylva till vårt grannland Finland, Kemi, för lite vänstervarv och i strävan att få med mig CACIB och CERT på mina damer. Såklart var våra fyrfotade bästaste killvänner med :)

Jag fick fullpott. Vår underbara SE UCH FI UCH Norrtussarnas Bea Trix The Beauty "Bea" som gick i championklassen vann sin klass och slog sedan till där domaren för dagen, Dimitris Antonopoulos från Grekland, var överförtjust i vår svarta juvel som blev BIM och därmed fick CACIB vilket vi är sååå jätteglada över. Nu har hon två finska CACIB och är finsk champion så nu har hon fullpott i Finland :) Vår lika underbara Norrtussarnas Extrem Empressa "Esme" som gick i unghundsklassen vann den och slutade som BT4 (bästatik 4a) med CERT, vilket var grädden på moset  = full pott för mina tjejer :) Tusen tack min bästaste vän Annika för att du visade Esme till mig i bästatikfinalen -  du är en toppenhandler :)


Domare: Dimitris Antonopoulos
BIR för dagen underbara: NORD UCH FI UCH SE UCH NO UCH Tarababy´s Madcap
BIM vår: SE UCH FI UCH Norrtussarnas Bea Trix The Beauty "Bea"

BIM och BIR

Från vänster Norrtussarnas Extrem Empressa "Esme" och superhandlern Annika och Norrtussarnas Bea Trix The Beauty "Bea" och jag

The Blackteam från Sverige: från vänster Mira, Esme, Bea och Falco med sina prisrosetter och sina handlers

Ovan en bild på oss och våra svarta skönheter från Norr. Mira BT2 med reserv CACIB, Esme BT4 med CERT, Bea BT1 och BIM med CACIB och Falco BH3 med CACIB och reserv CERT.


Tusen tack för en toppendag både i och utanför ringen

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar