söndag 16 juni 2019

6 underbara valpar och en BIG2 bjöd helgen på

Helgen kunde inte inledas bättre utan på fredagen föddes Esmes och Ozzys valpar. 4 tikar och 2 hanar. Esme är en fantastiks mamma och alla valpar har redan börjat öka i vikt och är välmående. Nedan lite bilder på underverken. 

Hane

Tik

Hane

Tik

Tik

Tik


Eftersom att vi fått valpar och jag inte så gärna lämnar dem så fick vår Bea följa med mina fina vänner Annika och Caroline till Vännäs på nationella hundutställning i Lördags. Bea är i sin fulla blom nu och domaren för dagen Hans Almgren gav henne lysande kritik och gjorde henne till BIR (bäst i rasen ) samt placerade henne som BIG2a i gruppfinalen senare på dagen. Vilken glädje och vilken lycka :)  Ett stort tack mina vänner för att ni tog med henne, visade henne och fotade och livesände finalen så jag kunde se den hemifrån.

Såklart lite bilder även från Vännäsutställningen :)

Bea BIR visad av finaste Caroline och Billy BIM visad av sin matte och vår finaste vän Annika

Bea BIG2 visad av min fina vän Annika

Beas kritik för dagen

4 arbetsdagar kvar och då ska min kära mor vara här och ta hand om våra valpar och den nyblivna mamman. Ser fram emot en valpsommar med mycket valpmys. 

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar