tisdag 11 september 2012

Valparna 3 veckor

Nu är valparna 3 veckor och givetvis var det fotostudio idag med! Beppe är den av valparna som idag var jääääättetrött. Att vi fick några bilder på honom med ögonen öppna är ett under!

Till min hjälp hade jag mina vänner Annika som proffsfotograf....hon t o m låg på golvet för att det skulle bli fina bilder! och Eva som proffshandler.....TACK bästast ni - ni är guld värd :)

Måste bara säga att jag är så galet kär i våra valpizar  - jag blir så lycklig bara jag tänker på dem...och då kan ni förstå hur lycklig jag är när jag ser dem :)

Här är ett axplock från dagens fotografering! Jag har även satt in bilder under aktuell kull!


Norrtussarnas Bobby Brown - BillBo står fint!


BillBo


Norrtussarnas BeaTrix the Beauty  - BeaTrix står fint hon också!

 

BeaTrix


Norrtussarnas Briljant Boss - Beppe som får hjärtat att slå ett extra slag - helt underbar :)


Beppe lite trött, men här är han vaken :)


Norrtussarnas Brave Booster - BoBo som får hjärtat att stanna :)






BoBo

och så två bilder till :)
 
 
BoBo var på strålande hurmör idag och .....såååå söt :)


likaså vår fagra BeaTrix - hon var på ett strålande humör :)


/Camilla i valphagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar