måndag 24 september 2012

Valparna 5 veckor

Idag är valparna 5 veckor och de utvecklas enligt önskemål :) De har börjat äta valpmat och äter med stor aptit. BeaTrix, BoBo och Beppe slukar maten, medan Billbo äter i lung och ro - ingen magknip där inte.

Vi hade tänkt ha den sedvanliga fotostudion igår, tyvärr var min vän Annika som ställer upp och är fotograf sjuk. Vi brukar använda hennes kamera som är tio gånger bättre än min, så idag får ni bara lite mindra bra foton att titta på. Annika är snart på benen så då får vi fota lite mer bilder av bättre kvalitet!

Fick den lysande idéen att sätt valparna framför en av mina favorit blommor - orkidén :) Roligt tänkte jag, dessvärre vill Beppe inte alls sitta fint framför någon blomma....så för att alls få en bild på denna underbar valp, fick min mamma hjälpa till och hålla honom framför blomman! - Tack :)  Söt blev han i alla fall!

I helgen har vi haft valpbesökare hos oss och jag blir så lycklig när jag ser vilka underbara valpköpare vi har - de kommer få underbara hem :)

Här kommer i alla fall bilderna:

BillBo
BeaTrix
BoBo
Beppe

/Camilla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar