söndag 3 februari 2013

Underbara väder...

Idag har solen riktigt strålat här i Luleå i dag....underbart :) Dock lite kallt, men vad gör det när man kan springa och på så sätt hålla värmen! Har försökt fota lite vinterbilder på hundarna i helgen och bara tagit det lungt....här är ett axplock på mina norrtussar från helgen och förra helgen då vi också lekte med kameran :)

BeaTrix med Tyra hack i häl :)


BeaTrix lillhjärtat



Vår underbara Ada
Vår finaste Tyra lillamyra
Nelle och BeaTrix ger järnet
Busungarna - BeaTrix och Tyra


Nella vår stolta primadonna

Tyra i full fart

Ada och BeaTrix i vild lek - vem har störst tänder :)
 
BeaTrix


Att fota hundar i full lek är inte lätt, men ack så roligt när man lyckas fånga dem på bild. Tycker inte än jag fått full koll på den nya kameran, men det tar sig. Ska försöka anmäla mig till någon fotokurs så jag får lite hjälp på traven att lära mig alla finesser!

/Ha en underbar vecka
Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar