onsdag 3 oktober 2012

Fotostudio

Beatrix och jag lite halshuggna ;)
I går hade vi fotostudio här hemma. Vi var fyra mer eller mindre ivriga kvinnor som försökte få till finfina bilder på valpisarna. Jag hade bestämt mig för att jag ville ha lite lekbilder!!! Hmmmm ja vad ska man säga - det var inte lätt! Men till min tröst så sa Ylva " det är nästan omöjligt att få bra bilder på 6 veckorsvalpar" Antingen tittade de inte mot fotografen eller så blev bilderna suddiga....ja ja vad kan man gegära av lakritstroll som dessa :) Håller nu tummarna på nästa vecka (när de är sju) kan få till lite bättre bilder. Här är i alla fall ett axplock från gårdagen.




Beppe in action! - men liiiite suddigt - tyvärr!


Beppe funderar vad vi håller på med och vägrat titta på fotografen :)

Billy och Beatrix följer instruktionerna :)


Bobo springer åt helt fel håll :)


Bobo är misstänksam :)



Billy gör ett tappert försök :)
Billy, Beatrix, Bobo och Beppe.....och ingen kollar mot fotografen :)


hihihihihi...vilka busungar!

Tack mina vänner för hårt jobb :) men nästa vecka tror jag vi tar lite utomhus bilder!

/Ha en underbar dag
Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar