lördag 13 oktober 2012

Hunddag!

Idag har varit en riktig hunddag. Långprommis med de vuxna hundarna, kloklippning och hundbad för Nella. Av valpisarna är det Bobo som stått i centrum större delen av dagen. Han har fått både bada, klippa klorna och springa som en tok ute på gräsmattan - givetvis tillsammans med de andra valpisarna. Har också haft ett jättetrevligt samtal med Gunilla från Skåne som fattat tycke för BoBo och jag utlovade lite valpbilder till hennes mail, Det är var lättare sagt än gjort att få lite nya valpbilder....hmmm när jag och gubben tog den nybadade Bobo ut på gräsmattan (för att försöka få någolunda bilder med vår dåliga kamera) så började det ösregna....hahahaha...ja ja vi gör ett nytt försök imorgon. Jag behöver kanske inte tillägga att BoBo luktar som en sommaräng och ser ut som en riktig liten nallebjörn....jag är galet kär i honom. Lite bilder på BoBo från veckan som gått.......

Mamma Ada med rumpan mot kameran, lilla Bobo och så vår
 Nella som funderar på vad jag håller på med!



Bobo vår lilla pussgurka...liiiite suddig bild, men vi kan ändå se hur söt han är!

BoBo i fotostudio med Farmor Helena (på facklans kennel) som handler :)


Lovar dyrt och heligt att jag fotar lite bilder på valpisarna imorgon....men  nu är det senmiddag och valpmys för hela slanten.

/Ha en toppenkväll!
/Camilla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar