måndag 8 oktober 2012

Valparna 7 veckor

 
Idag är valparna 7 veckor och tiden går alldeles för fort....om två veckor flyttar den första valpen! Känns lite vemodigt, men det är ju så det är! Jag är jätteglad över de familjer som våra valpar ska flytta till. Det är än så länge oklart var Bobo ska flytta, men jag hoppas vi snart hittar en toppenfamilj även till honom.

 
Idag har min vän Annika varit här och fotat gänget och jag är så glad över den hjälp jag får vecka efter vecka - tack bästaste du :) Här är några av veckans bilder....och den här veckan var det inte heller superlätt att få valpisarna att stå fint, men sitta fint kunde alla laktistroll så bra :)


Billy 7 veckor


BeaTrix 7 veckor
BoBo 7 veckor
Beppe 7 veckor


och så lite fler :)




Jag och Beppegubben


Annika och Billy hade pusskalas :)


Gänget, fast Beppe ville inte alls vara med på bild ;) han ville hellre äta fingrar...hihihi
Från vänster, Beppe, Bobo, trötta BeaTrix och Billy.

När BoBo är brevid sina syskon ser man att han inte är kolsvart, utan mer skimrande brun....ska bli så roligt och se viken färg han blir när han blir stor!


/Ha dä gott
Camilla









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar